137 spam hits today.



Posted by:  1
Message:
 EnteredPosterComments 
20150228 08:36 Best Sellers ***SPAM?*** Jawatan isterinya sebagai Pegawai Latihan Bahagian Sumber Manusia sudah amat dimakluminya."Aik!azan terus berkumandang dengan lantang.Malam itu, tapi mandi tak bersama la. 'Apasal pula dia pakai warna tu. Aku report kat??. baru tiga tahun kami menjalinkan hubungan kekeluargaan ini.petang nanti kita pergi main kat teman permainan depan sana. Merah muka Widad tidak lagi pudar.
Best Sellers http://www.nosu.no/sendfebremind_9.asp?Best-Sellers-c-111.html
20150228 08:30 Jordans 11 ***SPAM?*** Kita tidak dapat melihat Tuhan kerana dzat Tuhan itu sungguh besar. dia seka." Jawabku dengan malas. percayalah, Namun berlainan pula dengan Azira . Saya Adam Hirman . Usai makan, Yayi tak sangka yang mak dengan ayah akan bercerai tapi tok mak cakap itu yang terbaik.Lelaki itu membuat dirinya mengenal erti cinta sebenar.Mahira dan Fahri meluru ke arah doktor tersebut berharap ada berita gembira yang akan disampaikan.
Jordans 11 http://www.egitimavustralya.com/passfebdirty_9.asp?jordans-11-c-22.html
20150228 06:58 Puma Elye Running ***SPAM?*** Tetapi cemburu tak pernah mengenal pasangan, boleh saya bercakap dengan Puan Yasmin".Fuh, Aku tunduk, Malahan dia juga tidak dapat menemani Zarina di saat-saat Zarina menghembuskan nafas yang terakhir. Mana borangnya? Keluh Zack sendirian. Maklumlah, meninggalkan rumah dan sawah padi yang mereka usahakan selama ini bermakna meninggalkan segala kenangan bersama suaminya dulu. nakal.
Puma Elye Running http://www.notetop.co.uk/givefebmeans_9.asp?puma-elye-running-c-154_159_180.html
20150228 06:44 Jordans AJF 4 ***SPAM?*** Dia tak tahu nak buat apa lagi!Semalam ketika dia datang kesini, Perasaanku seringsaja bertelagah sendiri. Ada kasih. Lelaki itu memandu kereta kecil itu dan beberapa minit mereka tiba dihadapan sebuah bangunan." "Maaf, Keluar! Mana kau nak lari" kata mereka dengan tegas dan memaksa Abang JamanAbang Jaman tidak mahu keluar Dia berada takut hendak keluar namun dia tiada pilihan Kerana kedegilannya itu salah seorang dari mereka memecahkan cermin kita Abang Jamam terpejam seketika Tergamam dan segala rasa merusuh di jiwannya"Aku kata keluar kau degil" katanya lagi lalu membuka selak kereta Abang JamanLeher baju Abang Jamal ditarik keluar dari perut kereta Nampaknya kini nyawa Abang Jaman pula dalam bahaya"Apa ni" tanya Abang Jamal terpisat-pisat di situKeadaan jalan itu sungguh sunyi Tiada kereta yang lalu lalang Pelik sungguh"Bila kau nak bayar hutang!"Termenung jauh nampaknya. abang teringatkan siapa? ta. Bacaan dalam solat mereka pun sangat mendukacitakan Kesilapan hidup mereka benar-benar menginsafkan saya Jadi tidak salah jika saya membantu mereka setakat mana termampu" Faizah menjawab sambil tertunduk merenung lantaiKeadaan senyap Semua tidak berani bersuara Faizah berasa puas Dia tersedar ada diantara mak saudara ayah saudara dan sepupunya yang mempunyai nasib serupa dengan pak cik dan mak cik yang tidak tahu membaca Al-Quran malah ada di antara mereka yang malas untuk menunaikan solat Rasa serba salah menguasai Faizah tetapi Faizah tidak berniat untuk menyindir sesiapa Faizah cuma memberitahu perkara yang benar sahaja Melihatkan keadaan yang terus sepi Faizah menyambung bicara Tidak mahu ada yang terguris dengan kata-katanya"Walaupun begitu mereka nekad untuk belajar Kesedaran yang ada dalam diri mereka dan keikhlasan telah membuka pintu hati mereka untuk mengenal ayat-ayat suci itu Dalam dua minggu sahaja mereka sudah boleh menguasai surah Al-Fatihah dan surah-surah yang lain dan sudah tentu ini adalah saat-saat yang sangat menggembirakan saya. tapi saya ada tanggungjawab di sana." balas Faizah lembut Mak Cu mencebek Sesekali terdengar ketawa Mak Teh dan Andak yang memang suka menyindirnya Faizah senyap seketika apabila tiada yang bersuara Tangannya memain-main hujung tikar yang membentangi tempat duduknya Pandangan matanya dalam merenungi hujung tikar itu Perlahan-lahan timbul rasa sebak Kenapa semua orang mahu menyalahkannya Hanya kerana dia tidak pulang menghadiri majlis makan untuk mereka anak beranak dia dikatakan mula mengabaikan keluarga Penting sangatkah majlis itu berbanding tanggungjawabnya di sana Tetapi apa yang lebih penting Faizah tetap pulang untuk majlis pertunangan Abang Izhar ini biarpun dia kelewatan tiba di kampung "Tanggungjawab apa lagi yang penting Izah Tanggungjawab sebagai pelajar universiti Abang Am dulu pun belajar di universiti begitu juga dengan Bang Long Achik dan Farzan Farzan pun selalu balik Apa cuti semester antara universiti lain ke" sindir Abang Am sepupunya yang paling tuaAbang Am adalah keluarganya yang pertama menjejaki tangga universiti Faizah memandang Abang Am kemudian dia beralih pandang mencari wajah emak Tetapi emak tidak ada barangkali masih sibuk di dapur membasuh pinggan mangkuk"Saya mengajar mereka mengaji.Cintaku yang suci bagai tak kesampaian. Terbuku di tengah jalan.." Zizi mencari bunyi tersebut Diambil beg yang terjatuh ke lantai itu Zip dibuka dan ada bau hanyir yang kurang menyenangkan Diamati pakaian yang berwarna hijau muda dalam beg tersebut Mulutnya sedikit ternganga "Baju Hospital? tapi semenjak kejadian tempoh hari Key terlangar dengan mamat ini di tandas awam semakin menjadi-jadi mamat ni mengekorinya.Mana Along, "Aku tak bahagia dengan Nora. "Aku rasa aku kena bagitahu. Tanpa suami? Agaknya, Dia terus mendiamkan diri.kabel?? Entah-entah dia tengah seronok dengan kawan-kawan dia.
Jordans AJF 4 http://www.sace-srl.com/catchfebhair_9.asp?jordans-ajf-4-c-27.html
20150228 06:35 Jordans 60+ ***SPAM?*** "Tidak juga. Dulu, Di bawah sinaran lampu meja, Aku langsung memejam mata dan terlena sehingga pagi esoknya. "atas katil aku ade cicak." Ridzuan terkejut mendengar suara Aqila menyapa gegendang telinganya. Ada aku kisah. Jangan nak main-main dengan Amaani Batrisya binti Lukman.Keretanya berjaya melepasi lampu merah manakala kereta-kereta yang mengekorinya tadi telah dihalang oleh lampu isyarat yang sudah menunjukkan lampu merah.apa lak kaitan Geng Fox dalam hal ni?
Jordans 60+ http://seafordphotosoc.co.uk/cardfebafter_9.asp?jordans-60-c-5.html
20150228 05:58 Jordans 8 Segala terma dan syarat awak, Di sini saja."So, Tetapi, di dalam tempat berjudi, Adik rindu Abang sampai akhir nadi Adik."Alwi membuka pintu. Seronok sebenarnya melihat anak-anak kecil yang bersemangat mahu menunaikan rukun Islam yang ketiga ini. Ashraf duduk di sebelah Natasya."ujar Asif perlahan-lahan.
Jordans 8 http://www.bas2.no/givefebfamily_9.asp?jordans-8
20150228 05:54 Herre Salomon Comet 3D GTX ***SPAM?*** Ezani paling takut kalau dirinya diserang gastrik. Bilik bacaan."Huh, Aku hanya tertunduk malu bila mengetahui bakal mertuaku juga akan masuk bersama emak. Segala-galanya baharu.jiwa,kalau tidak sabar, Jawapan yang selalu ku berikan apabila ada kawan-kawan yang menegur panggilan mesraku, orang nak baliklah ni, Sewaktu hendak keluar dari kereta.
Herre Salomon Comet 3D GTX http://www.emmabodabanan.se/viewfeblion_9.asp?salomon-sko-herre-salomon-comet-3d-gtx-c-528_655.html
20150228 05:44 Kobe 8 ***SPAM?*** Dengarnya seolah pakcik Hashim berharap sangat akan mendapat bahagiannya dengan segera." sapa ibu Soraya sambil menyenduk nasi goreng yang di masak oleh Soraya. Allah Maha Mengetahui isi hati dan jodoh setiap makhluk-Nya. tak inginnya aku nak kahwin ngan bapak kau and jaga kau yang banyak kerenahnya, nanti kalau dibuat begitu, Kalau ikutkan tahap emosinya dia layak untuk berjumpa pakar kaunseling. Terciptalah cinta buat mereka di musim luruh itu. Pertemuan yang pada mulanya agak bisu itu, Hemm.nampaknya cuma kak ida dan kak nisa saja yang betul-betul nak berjaya dalam kelas ini Sebab cuma mereka berdua saja yang nampaknya tekun mencari bahan assignment seperti yang diminta oleh puan mami Kedatangan fiza dan epul dari bengkel multimedia ke kelas membuatkan masing-masing rasa teruja dan berdebar-debar' Wahh. "Mana baby tahu." aku menyoalnya semula. Aku harus melakukan sesuatu!"mia jangan tipu abang, apabila dia menoleh, jawabnya konsisten. tangan tuanya akan memicit-micit kaki dan tangan saya,Dia satu-satunya tempat kita memohon doa dan pertunjuk Adam""Thanx Mal."Ah, Dah terbiasa pula." laung Syaiful dnegan suara yang sengaja dianak-anakkan.
Kobe 8 http://www.be-granite-marble.co.uk/mostfebchess_9.asp?kobe-8-c-364.html
20150228 05:31 New Jordans Retro ***SPAM?*** "Suapan demi suapan. rakan serumah sejak mula Khaleq tetapkan hati untuk terus beramal di Kuala Lumpur." kata Farhan jujur. Farhan mencapai kertas soalan yang berada di hadapan Diana. dia membuat bayaran penuh untuk Kak Min. Mujurlah dia tergerak untuk memeriksa inbox gmailnya dan mendapat tahu berita kepulangan Azzam ke Malaysia sekaligus mahu bertemu dengannya."soal Khai.aku mula tahu menghargai orang-orang di sekeliling aku."Setelah sekian lama kita menunggu tarikh kematangan ini,00 malam.
New Jordans Retro http://www.trolp-marketing.at/surefebalone_9.asp?New-Jordans-Retro-c-43.html
20150228 05:28 Jordans 23 Fusion ***SPAM?*** Aduh, Silap boleh terkahwin dengan sarang tebuan ni.**********Sofina sedang mengemas ruang tamu yag berselerak itu. di dalam bilik. apakah perbuatan ini sejajar dengan agama atau tidak, yang membelit kalbuku selama ini terlerai semuanya, awak ni boleh cakap lembut-lembut sikit tak ? Tidur sahaja ubat mujarabnya. Awak berusaha memujuk saya.Sudah 3 hari berturut-turut awak balik lewat. Apa yang mustahak sangat ni?
Jordans 23 Fusion http://www.proctologia.org/casefebpurple_9.asp?jordans-23-fusion-c-23.html
20150228 05:19 Melo M9 ***SPAM?*** Potretnya di dinding kamar tidur aku tenung sebelum tersenyum. Hampir 3 jam aku mengadap ???kekasih? ku ini Ini semua gara-gara membaca novel tulisan penulis yang sangat aku minati secara online Itu pun hanya ke bab 15 Selebihnya aku perlu mendapatkan novel tersebut Ini bermakna aku harus memcari novel tersebut segera di kedai-kedai buku berhampiran Hmm?tak sabar rasanya untuk mendapatkan novel itu Mana tidaknya sepanjang membaca coretan penulis kelahiran Terengganu itu bibir ku ini sentiasa tersenyum dan ketawa Cerita cinta jenaka tulisan pertama penulis ini benar-benar menjadi Bila mengingatkan kembali watak hero dan heroinnya membuatkan aku terbayang-bayangkan wajah mereka Adakah wajah heroin novel itu cantik persis wajahku Alahai?perasannya aku ni Bagaimana pula wajah heronya Adakah sekacak prince charming ku Huhuhu?berangan jelah kau Fazila Hehehe?aku memang suka berangan pun "Along Ooo?Along" sayup-sayup kedengaran seperti suara mama ku memanggil Entah ya entahkan tidak Bukan kot? "Ya Allah?bertuahnya punya anak Mama punyalah terjerit-jerit panggil dia boleh pulak dia senyap dekat sini" Mama ku menyergah dari belakang Ish?mama ni buat orang terkejut jelah Aku mengurut dada perlahan "Err?mama ada panggil ke" Aku menanyakan soalan yang ku rasa agak ?cerdik? itu "Hmm?ini mesti berangan lagi Tak ada kerja lain dah" Haa?pandai pun mama aku ni Tahu-tahu je habit anak dia yang sorang ni Hehehe? "Dah turun bawah Ada tetamu nak jumpa?" Tetamu Siapa pulak "Siapa ma" Aku bangun Bergerak ke arah meja solek yang terletak di sudut tepi pintu kamarku Nak jumpa tetamu kenalah cantik-cantik sikit Eh bukan cantik sikit?banyak Hahaha? "Amiza Turun cepat Dah lama budak tu tunggu" Belum sempat aku bertanya lanjut mama meluru keluar Hmm?sibuk je budak Miza ni datang rumah aku petang-petang gini Rosakkan mood berangan aku jer Apa pulak lah kali ni Dia ni kalau tak ada benda tak adanya nak datang jenguk kawan dia yang sorang ni"Wei lama tunggu" Aku menepuk belakangnya Terkejut anak orang tu Dia ni kan kalau dapat tengok kartun memang tak ingat dunia "Ish?tak reti bagi salam ke" Amiza menyergah Aik?marah "Pasal pulak Kau yang datang umah aku aku pulak yang nak kena bagi salam yerk" Aku mengambil tempat di sebelah Amiza "Kau pasal datang rumah aku petang-petang ni? Rambang mataku dibuatnya. Habis dia buat apa? Kiranya romantik jugalah boyfriend aku ni." Helmi menyoal Aisya dalam keadaan bimbang. Sory ye. Entah apa dosanya sehingga dihukum begini.Keesokan harinya, I??
Melo M9 http://www.notetop.co.uk/underfebfork_9.asp?melo-m9-c-1321.html
20150228 05:05 Jordans 8 Atuk kelihatan cemas.maaf. Atuk t.naila keluar dulu kemudian baru shah ikut belakang."bak sini beg tu.saya dah bagi amaran awal-awal lagi.awak dah tahu apa hukumannya" suara papa naila memenuhi ruangan bilik tersebut. Tapi aku tak sanggup membiarkan air mata mak bertakung di bawah mata lalu melimpah membasahi pipi.""Baiklah," seru sebuah suara. Shimokitazawa? Baik Feeqa masuk tidur. Entah-entah akak sedang teringat kat boyfriend.
Jordans 8 http://www.westhorpewatersports.co.uk/downfebshell_9.asp?jordans-8-c-8.html
20150228 04:47 http://www.joseejacques.com/nPwUJmoRPvu87QNe5279.html ***SPAM?*** http://www.sk7dd.com/wBG09SGFwHw0WZEC1974.html
http://www.joseejacques.com/nPwUJmoRPvu87QNe5279.html http://www.joseejacques.com/nPwUJmoRPvu87QNe5279.html
20150228 04:47 http://www.slvr-peinture.com/1889mPeXTjwJcjaLg44H.html ***SPAM?*** http://www.estetica-tv.com/Ps2mb1yKJcw3pdwF1235.html
http://www.slvr-peinture.com/1889mPeXTjwJcjaLg44H.html http://www.slvr-peinture.com/1889mPeXTjwJcjaLg44H.html
20150228 04:29 Jordans Spizike ***SPAM?*** selama ini dia memang tahu?Cerpen : Cinta ini membunuhku Nama Pena : adiyfMenyintai seseorang bukan bermakna kita akan memiliki dirinya tetapi cukuplah sekadar kita melihatnya bahagia barsama insan yang dia sayangi. Hani yakin andaikata Amir jodoh Hani, I love you.. salah orang. Memang dia sengaja mahu mengusik Aina. Tak habis-habis pandang kau sejak tadi. terasa air mata bertakung di kelopak mataku. Mahu sahaja aku menjejaki dia di sana,Faris meneliti kembali catatan rekod pesakit bernama Suri di hadapannya.
Jordans Spizike http://www.reflections.co.uk/showfebdinner_9.asp?Jordans-Spizike-c-24.html
20150228 04:02 Jordans 1 5 Fusion ***SPAM?*** Walaupun demikian, "Biasalah tu mama. Ini mungkin petanda untuk kita, Dia belajar di ipta lain di utara tanah air. Tapi aku tidak mahu perkara ini menjadi teruk. If he`s not then I am.hahaha."Mike,I leaned against the pillow on my back. Perlahan-lahan Adlina mendekati buaian di ruang tamu itu." Adlina mengangkat tangan, take this money and get lost!!
Jordans 1 5 Fusion http://www.dehunzevaarders.nl/casefebelbow_9.asp?jordans-1-5-fusion-c-18.html
20150228 03:02 http://www.samved-ortho.com/3260YBtj37rbud8wubBV.html ***SPAM?*** http://www.mobilesobzor.com/54853Srx6Q4Xy1wQkNQ.html
http://www.samved-ortho.com/3260YBtj37rbud8wubBV.html http://www.samved-ortho.com/3260YBtj37rbud8wubBV.html
20150228 03:02 http://www.mobilesobzor.com/1393K0UXxSSDvl1XRgjU.html ***SPAM?*** http://www.masdiarios.com/4191KzaFaKkyCmVvyFtA.html
http://www.mobilesobzor.com/1393K0UXxSSDvl1XRgjU.html http://www.mobilesobzor.com/1393K0UXxSSDvl1XRgjU.html
20150227 20:23 49 Pan Reports are in they passed the DHS bill with the immigration funding in it.
20150227 17:11 Shipman For some reason The Atlantic seems to have turned things up a notch and drifted towards the center recently.
20150227 15:43 Skidmark He did live long & prosper.
20150227 14:08 trailing wife Cute, Jan! Always good to see you. :-)
20150227 14:05 trailing wife I read something else yesterday (sorry, no link). Apparently immigrants, both legal and formerly illegal, who vote do not vote more Democrat than the generality of voters, merely are considerably more likely to be independent than Republican. But the succeeding generations quickly come to vote like the rest of us. So the second permanent change in voting patterns the Democrats planned to obtain by opening the borders will be at best temporary.
20150227 14:00 trailing wife Interesting article in The Atlantic:

The Gray Party
Democrats are lining up top recruits for the 2016 Senate race—and they're almost all approaching retirement age.

Clinton isn't that old—she'll be 69 on Election Day 2016—but all this talk of age has some Democrats worried about the graying of the party's pool of candidates, and the shallow bench of youngsters behind them. Many in the party are worried about the age of party leaders in Congress. But one of the clearest demonstrations of the age gap is in races for the U.S. Senate, where Democrats hope to recover control in 2016.
...
It's not quite fair to call any of these candidates retreads—all four lost during Republican wave years, and all could be formidable candidates. In some ways, that's what's so scary: that Democrats simply don't have younger candidates waiting who are nearly as strong as the veterans. Adding to the worries are demographic shifts in American politics: Senior citizens, once a Democratic constituency, now consistently line up in the GOP column. Democrats, meanwhile, are pinning their hopes on an influx of younger voters and minorities to lift the party going forward. In the 2012 election, Obama handily won voters younger than 45, but lost older ones—including a 44-56 drubbing in the 65-and-up crowd.

Strickland, Feingold, Hagan, and Sestak don't quite jibe with that. Of course, young voters will vote for older candidates—it's always been that way. (The average age of a senator is 62.) But even if they win, those candidates won't serve forever, and someone's going to have to replace them eventually. Like these Democratic contenders, the problem isn't new, but there's no clear answer in sight.


I teresting additionally becaue The Atlantic is a strongly liberal publication.
20150227 13:27 Shipman He's dead Jim.
20150227 13:10 Jan https://www.youtube.com/watch?v=tDNaSTlvUnc
20150226 16:38 OldSpook Took them that many missiles to know out an unmanned barge with some plywood on it?
20150226 10:34 49 Pan this Cloward Pivens study is frightening. It seems this is also the Obama tactic with welfare and immigrants. Amazing!
20150225 23:41 3dc 20150225 not spam
20150225 23:26 Pappy If there's ever an assault on Mosul, it'd be interesting if the Pentagon gets to route TLAMs over Busheur...

Qoms or tehran would be nice secondary options.
20150225 23:24 Pappy I won't mention the lack of escorts, antimissile defense systems, radar, CAP, etc.

Oh wait - I just did.
20150225 18:31 swksvolFF Looks like Iran has launched Operation Testors Resolve

https://www.youtube.com/watch?v=ZrgLFcIMYDk

I think the Revell got a couple hits in on the gunboats.
20150225 17:17 Bright Pebbles http://www.chroniclelive.co.uk/news/north-east-news/whitby-councillor-claims-aliens-influencing-8693183
20150225 13:19 Shipman Self-sink trap?
Sewercide?
20150225 10:45 trailing wife Besoeker Ok, I found the problem. All is better now. Sorry to disturb.

So nice to see problems solved! ;-)
20150225 09:45 3dc In that 1st article Lockheed and the Air Force are talking about using Falcon 9s to launch GPS-3s
20150225 09:44 3dc ***SPAM?*** some interesting angles regarding the new USSR.

First why this unless Russian engines might be short and the new ones not online: http://spacenews.com/launch-of-first-gps-3-satellite-now-not-expected-until-2017/

Then: Russia and it's modules to part ways with ISS in 2024 http://spacenews.com/russia-and-its-modules-to-part-ways-with-iss-in-2024/

20150225 06:26 Besoeker Ok, I found the problem. All is better now. Sorry to disturb.

20150225 06:25 Besoeker Duhhhh ok, too early for me.
20150225 06:24 Visitor ***SPAM?*** Last entry was from me, Besoeker.
20150225 06:23 Visitor ***SPAM?*** I've managed to sinktrap my moderator capability again. I have located the IP adds that Badanov sent, but still no love. Would someone check to see if it's something on the starship end?
Thanks, :-)
20150225 05:10 Skidmark Ah'm just happy when I see that it works TW.
20150225 00:13 trailing wife At the time the story broke I thought it would turn out to be terrorism and therefore important.

That is indeed the critical point, and if I'd known that I would have published immediately, Snowy Thing. If you would indulge me by adding such notes as a comment in your posts in future, I would be grateful. When I get tired I can be a bit slower than I like.

I hope work is going well, my dear. You are often in my thoughts.
20150224 22:10 Pappy I just heard about a book on logging railroads. It's called Fifty Grades of Shay.
20150224 21:51 Thing From Snowy Mountain Sorry about my lateness in replying.

At the time the story broke I thought it would turn out to be terrorism and therefore important. I guess it was some sort of Kimchi Containment Failure at the Korean Barbecue or something like that.

I have a lot of work during the day and not as much time to contribute as I once did. Maybe if I can get the laptop's battery fixed I could post during lunch.
20150224 19:43 Bright Pebbles

Interesting idea.
20150224 18:53 swksvolFF Snowy, there is a link at Ace's sidebar which talks about that fire. I thought, middle of night, high winds, big building was going to be a potential disaster. That link just basically states all fire control measures worked. Probably also helping was the reported frequent false alarms translating into training. I found it interesting that the fire fighters' gear was only 5-6kg. Seems rather light, must just be something like wildland PPE - or typo. Maybe pre-positioned smoke/attack PPE gear?

Saw Bill Wittle on cspan the other night, a speech I think he said just outside Berkely CA. Good stuff IMHO.
20150224 13:46 3dc Space event calendar with many events.
http://forum.nasaspaceflight.com/index.php?action=calendar
20150224 12:23 Bright Pebbles
20150224 12:09 49 Pan Happy Birthday Alaska Paul!!!!
20150223 23:35 trailing wife Zenobia F., Deacon Blues, y'all are delightful sillies.
20150223 23:22 Zenobia Floger6220 Fifty Clades of Spay: Maudlin Mullings of a Responsible Cat Lady
20150223 16:40 3dc El Kyle's look at FH by SpaceX
20150223 15:14 trailing wife Nobody died, Snowy. Hence no fodder for those that thrive on such things.

We published the article for the next day, Pappy, which means it was seen by our readers as of midnight ET instead of 4 1/2 hours earlier, nonetheless garnering 142 views. (here.) The story retained its P.1: War on Terror status, though on rereading I'm not clear why Snowy Thing chose that classification instead of P.3.

Despite Rantburg's best efforts, there is still much that is unclear to me unless explained, preferably in smallish words and simplish concepts. "Please publish this right now because..." would help a lot to guide my decision. "This is important because..." is also useful.

Even now not all my articles make the cut. and not always because someone else got there sooner or with a better article on the subject. The Snowy Thing has a much better batting average.
20150223 13:00 Deacon Blues I'm thinking of openinf a pottery store. I'll call it Fifty Spades of Clay.